Átalakító és szerviz műhelyek

Átalakító műhelyekről, töltőállomásokról, gázszettekről

Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: admin » 2011.06.13. 12:03

Itt a helye az átalakító és szerviz műhelyekről való diskurzusnak. Csak keményen és igazságtalanul... :P
Avatar
admin
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2011.05.09. 07:45

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: vj 2011 » 2011.07.08. 08:21

2011.01. hóban a MEDIC-CAR Kft.(Dunakeszi) végezte az átalakítást. Semmi rosszat nem tudok mondani róluk, csak jót. Minden pontosan és precízen zajlott, az előre megbeszélteknek megfelelően. Őszintén mondom: Európában éreztem magam. Remélem a folytatás is ilyen lesz!
vj 2011
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011.06.30. 10:05

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Norb » 2011.07.11. 13:32

Szintén MEDIC-CAR 2011-06. Közvetlenül a beszerelés után elégedetten távoztam, mert tényleg korrekt a marketing a munkafelvétel, pontosan elkészült az autó. Azonban magáról az elvégzett munkáról már más a véleményem:pl. beázás a pótkeréktartályom alatt, elfelejtették tömíteni a kb 2cm-rel nagyobb átmérőjű lyukat amit a kaszniba vágtak(oldalt szelepes a tartály). Az egyik gázinjektor sarka majdnem eldörzsölte a benzincsövet...mindent gyorskötözővel rögzítettek ahogy esik úgy puffan elven. Nem megy a vészindítás gázzal(VW csoportos autó)...pozitívum, hogy az autót korrektül beállították.
Azért választottam őket, mert náluk kaptam a legkorábbi időpontot az átalakításra, valamint innen kaptam a legkorrektebb árajánlatot. Továbbra is kénytelen vagyok ide hordani az autót, a gari miatt.
Norb
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011.06.30. 13:11

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: roczei » 2011.07.12. 11:37

Nekem 2010. szeptemberében a Pécsi Gázautó szerelt be Landi Renzo Omegas Plus rendszert. Igazság szerint volt egy-két alkalommal ici-pici ingadozás az adagolásban enyhe gyorsítások alkalmával, amit szoftveresen ki tudtak javítani és egy ideje már "panaszmentes" vagyok minden téren az autót illetően.
Náluk egy, csak egy dolog nem tetszik, az pedig a vevőkezelés. Azt látom, hogy nem ez irányú szakképzettségű hölgyek/ffiak ülnek a pultban, mert eléggé mogorvák és láttam egy-két srác garatját is már ásítás közben... :lol:No, de ez legyen a legnagyobb gond.
Szerintem a szakértelem megvan, a műhely infrastruktúrája is ott van a legjobbak között, így nem véletlen, hogy -- látszólag -- "pörög a bolt".
Üdv!
Üdv: RN (gazzalmegyek.hu)
Avatar
roczei
 
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2011.05.21. 16:34

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Frenki9 » 2011.07.19. 08:59

Már a második autómat szereltettem az M21Kft.-nél Baján jelen esetben egy Nissan Murano 3.5 v6. Tökéletes korrekt munka mindent a megbeszéltek szerint és pontosan időre megcsináltak. A rendszer tökéletes, üzemét észre sem lehet venni.
Frenki9
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:17

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: roczei » 2011.07.19. 09:33

Frenki9 írta:Már a második autómat szereltettem az M21Kft.-nél Baján jelen esetben egy Nissan Murano 3.5 v6. Tökéletes korrekt munka mindent a megbeszéltek szerint és pontosan időre megcsináltak. A rendszer tökéletes, üzemét észre sem lehet venni.

Szia, köszi az infókat!
Egy ilyen -- nem mindennapi -- autót szívesen látnánk viszont az oldalon. Remélem van rá esély... :)
Üdv: RN (gazzalmegyek.hu)
Avatar
roczei
 
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2011.05.21. 16:34

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: VVTLI » 2011.08.29. 20:08

Sziasztok.
Örülök ennek az oldalnak. Öcsém mondta hogy nézzem meg mert itt miskolcon találkozott egy úriemberrel a benzinkúton aki átadott egy névjegykártyát ezzel a web címmel.
Szeretnék azonnal a közepébe vágni. A családban öt autót alakíttattunk át gázüzeműre egy év leforgása alatt. Egy kivételével mind hengerenkénti befecskendezésű. Az összes autó a Medic-car-nál készült egy kivétellel. Tökéletesen elégedettek vagyunk velük. Kovács Barna gáz szett telepítő aranykezű mester nagyon érti a dolgát. Itt is szeretném megköszönni neki ezt mégegyszer.
Viszont van egy nagyon rossz tapasztalatom a ***MODERÁLVA*** Lassú Róbert Autógáz center cégétöl. Koszos mocskos lepukkant garázsban gányolnak. ***MODERÁLVA***. Sajnos az első autót ő kókányolta össze a szaros dété gáz szettel.Én adtam neki lehetőséget a hülye fejemmel annak ellenére hogy sok rosszat hallottam róla. Ez volt a legközelebb miskolchoz ami normálisnak tűnt. Egy kis kitérő.: Miskolcon a másik gánymester cég az itálgáz. Itt az egyik ismerősöm 325i BMWjébe raktak bele egy zagyvoli systemet. Mondtam neki hogy tanuljon az én rossz és jó tapasztalataimbol. De nem. Miközben utazott vissza németországba, szépen kifagyott neki a reduktor. Ennyit ér a spórolás. A medic car 300ért csinálta volna, ezek meg összegányolták 260-ért. Vissza a gyöngyösi ***MODERÁLVA***. Szóval egy év után kicserélte a két szaros szűrőt 9 ezerért. Szappanos autógáz leküldi postán 5500-ért. Majd erre is kitérek később. Szóval a szűrő csere után 1,5 hónappal elromlott. Durrogott, nem ment. A ***MODERÁLVA*** lementem megint. Ráteszi a leptopját, azt mondja hogy ennek semmi baja. A befecskendezési mátrix fullon 100%-on (gyári beállítás). Semmit nem állított ezen beszerelés után. Összesen annyit csinált hogy kapcsolgatott a gépen benzin és gáz üzemmód között. Azt mondta az IQ fighter hogy gyújtó trafó hibás meg azt pedzegette hogy nincs benne kompresszió a 130000 km kocsiba, annak ellenére hogy benzinen tökéletesen ment. :). Azt mondta hogy hagyjam ott egy két napra és megoldja. Biztos leszedte volna a hengerfejet is. Ha lettem volna olyan hülye hogy ott hagyom neki. Már ott tudtam hogy nem vele fogok tovább haladni a témában. Annyit csinált az egyik embere hogy szétszedte az injektorokat hogy kipucolja. De előtte jól elcsavargatta a tüske útját szabályozó csavart ami gyárilag be van állítva 0,15 mm-re. ezek után hazajöttem. Szereztem két új gyújtó trafót. Szitu továbbra is ua.Aztán nagyon nehezen sikerült HÉTVÉGÉRE időpontot egyeztetni a Szappanos autógáz szerelő cég ügyvezetőjével. Csak ajánlani tudom. Szépen beállította a tüskék utját újra indikátor órával. A következő lépése hogy elkezdte kizárogatni a gáz injektorokat egyesével mikor is rájött hogy nem teljesen jól muzsikál az egyik. Konkrétan szorul. Ilyet is meg lehet csinálni a dt szoftverével. Tehát 3 henger ment gázon egy pedig benzinen. Fasza mi? Én megkértem hogy tegyen be egy új injektorsort de ez már egy komoly Waltek márkájú. nem ez a lenygyel fos. Egy kicsivel jobb volt de még mindíg nem tökéletes amire megegyeztünk hogy kéne egy ECU csere.De ez nem dt volt hanem Verona. Majdnem ua mint a dt csak jobb. szóvala beépítés után láss csodát. Ez után jött a dinamikus (finom) beállítás menet közben. Tehát optimailzálva lett. Azóta is jól működik. Sőt visszaküldte lengyelbe a szar ecu-t. De ők sem tudták megjavítani. Szóval a gyöngyösi 230 ezres bépítést követően még 45 ezerbe került a fődarabok cseréje. Megérte nekem mert így a felesleges motorbontást és sok bosszúságot megkerülve egy SZAKEMBER foglalkozott a témával. Felhívtam a ***MODERÁLVA*** gyöngyösit de nem is hagyta végigmondani a történetet és lecsapta a telefont fél perc után. TEHÁT AKI TEHETI NE ITT SZERELTESSEN. A saját szememmel láttam amikor egy új terepjáró pótkerekének fenéklemezénél sarokcsiszolóval dolgoztak - a tartály miatt - amikor a szikrák szépen becsapódtak az oldasó űvegekbe. Enyén szólva kinyilt a bicska a zsebemben függetlenül attól hogy nem az enyém. Mit szól majd a tulaj ha észreveszi. Egyszer. Többi autókban Landi Renzo szettek vannak. Az egyik olyan amiben egy yamaha változó szelep vezérlés van. Gyárilag is 8200-nél szabályoz le. Hát ezt már gázon is tudja :)
VVTLI
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2011.08.29. 19:02

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: rsimon » 2011.10.02. 18:15

Hello,

csak jo tapasztalatambol kiindulva oszon meg ket autom beszerelo muhelyet:
Gősi Zsolt Ajkan vegez beszerelest, nagyon rendes, es tapasztalt szerelo, es a beszereles utan is hivhattam telefonon kerdezni, amikor kellett (egyebkent Veszprem megyeben nem sokan foglalkoznak masok beszerelessel). O a Chrysler 300c-mbe tett be egy rendszert.
http://cegjegyzek.info.hu/cgi-bin/webpa ... HUS0003278

A Jeep-embe a BacsGepker tette be. Egy kicsit maceras volt lemenni hozzajuk es megvarni az egynapos szerelet, de termeszetesen minden tokeletes volt naluk is
http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/index

A Jeep-et vettem regebben, majd 5 ev utan tetettem be a gazt egy lengyel baratom javaslatara, es tokeletesen mukodik majd 60.000 km utan is. A Chryslernel nem is gondolkodtam, megvetel utan azonnal jott a beszereles, mentem vele vagy 25.000 kmt. mivel mindketto 5.7es, igy mindket beszereles mar megterult. a Jeep kb 16-17l-t, a Chrysler 15-16l-t fogyaszt mind benzinbol mind gazbol.
rsimon
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011.10.02. 17:48

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: zole52 » 2011.11.04. 17:16

Másik oldalon írtam,nekem semmi gondom nem volt 4 éve a gyöngyösiekkel. Hozzáteszem,hogy más volt a tulaj,vagy szerelő mindegy. Azóta szűrőért voltam,igazad van kemény az ára. Vaterán beütöttem és 1600 ft-ért küldte a manus-eredeti Lengyelt./ ugyan szűrőnél mindegy / Rákerestem és Olasz ez is mind általában minden szett,a lengyelek csak gyártják és még vagy 10 ország.Remélem beállt azóta neked is.
zole52
 
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2011.11.04. 16:49

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: emgyé » 2011.11.09. 09:46

http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/index
Bácsgépker autógáz
Én itt szereltettem, az interneten találtam őket. Szerintem az országban a legolcsóbban ők dolgoznak, és nagyon profik. Nekem karburátoros autóba szerelték, a mai napig nincs vele problémám több tízezer km után sem. Azon gondolkodom, hogy a közeljövőben meglátogatom őket egy általános ellenőrzés céljából, legalább átnézik a rendszert, ha szükséges szűrőt cserélnek, vagy után állítanak. Én nem viszem máshoz, pedig 238 km-re van a műhelyük tőlem.
emgyé
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011.11.09. 07:03

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: aticsak » 2011.11.20. 08:32

Sziasztok, kérdésem lenne valaki tudna nekem véleményt írni a miskolci Mercato autókereskedésben lévő autógáz beszerelő műhelyről???
Hibákról, gondokról, vagy pedig tökéletes működésről.....


Előre is köszönöm, aticsak

További szép napot mindenkinek.
aticsak
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2011.11.20. 08:26

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: kiehr » 2011.11.28. 23:54

Sziasztok!
Én is érdeklődni szeretnek, hatha van valakinek tapasztalata a budapesti Kontor autógázzal kapcsolatban a Hungária mellett. Pozitív, esetleg negatív, vagy hogy mire érdemes odafigyelni.

Előre is köszönöm a választ
Üdv mindenkinek
kiehr
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011.11.25. 22:48

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: roczei » 2011.11.29. 07:37

kiehr írta:Sziasztok!
Én is érdeklődni szeretnek, hatha van valakinek tapasztalata a budapesti Kontor autógázzal kapcsolatban a Hungária mellett. Pozitív, esetleg negatív, vagy hogy mire érdemes odafigyelni.

Előre is köszönöm a választ
Üdv mindenkinek


Szia, a Mondeo fórumon tudsz visszaolvasgatni néhány oldalt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=48.550
Azt vettem ki, hogy elégedettek voltak átalakítás után, így bátran ajánlom Őket. Annál is inkább, mert KUPON-kedvezményt is igénybe tudsz venni náluk (kb. 1 tanknyi LPG-re valót meg tudsz spórolni az átalakítás árából).
Üdv!
Üdv: RN (gazzalmegyek.hu)
Avatar
roczei
 
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2011.05.21. 16:34

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: kiehr » 2011.11.30. 11:53

roczei írta:
kiehr írta:Sziasztok!
Én is érdeklődni szeretnek, hatha van valakinek tapasztalata a budapesti Kontor autógázzal kapcsolatban a Hungária mellett. Pozitív, esetleg negatív, vagy hogy mire érdemes odafigyelni.

Előre is köszönöm a választ
Üdv mindenkinek


Szia, a Mondeo fórumon tudsz visszaolvasgatni néhány oldalt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=48.550
Azt vettem ki, hogy elégedettek voltak átalakítás után, így bátran ajánlom Őket. Annál is inkább, mert KUPON-kedvezményt is igénybe tudsz venni náluk (kb. 1 tanknyi LPG-re valót meg tudsz spórolni az átalakítás árából).
Üdv!


Köszönöm az infót!

szép napot!
kiehr
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011.11.25. 22:48

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: VVTLI » 2011.12.04. 18:40

Baromság ez a kuponozás. Simán le lehet alkudni kupon nélkül is egy tanknyi üzemanyagot, vagy akár még a teljes árbol is van lehetőség. Nevetséges. De legalább a illúzió megvan.
VVTLI
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2011.08.29. 19:02

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: roczei » 2011.12.05. 06:06

VVTLI írta:Baromság ez a kuponozás. Simán le lehet alkudni kupon nélkül is egy tanknyi üzemanyagot, vagy akár még a teljes árbol is van lehetőség. Nevetséges. De legalább a illúzió megvan.

:-)

Szia, van aki ezért nem vásárol kupont...
Van aki, viszont nem szeret alkudozni, vagy csak a műhely olyan, hogy egyszerűen ennyi az ár, és kész.
Mi lealkudtuk, aki kupont visz, tuti a spór!
Remélem továbbra is hasznotokra lesz ez a megoldás, mert összességében már több 10.000 Ft-ot spóroltak az eddigi kuponbeváltók.
Üdv!
Üdv: RN (gazzalmegyek.hu)
Avatar
roczei
 
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2011.05.21. 16:34

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Zsolti71 » 2012.02.14. 10:58

Sziasztok!

A kaposvári 2 gázos szervízről (Tőrő ill. a Horváth) tudtok valamit mondani, van valami tapasztalat a munkájukkal és a hozzáállásukkal kapcsolatban?
Zsolti71
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011.07.05. 10:49

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: roczei » 2012.02.14. 12:58

Zsolti71 írta:Sziasztok!

A kaposvári 2 gázos szervízről (Tőrő ill. a Horváth) tudtok valamit mondani, van valami tapasztalat a munkájukkal és a hozzáállásukkal kapcsolatban?


Szia!
Merőben más a stílusuk, de az elvégzett munka műszakiassága kapcsán én még nem hallottam panaszt egyikőjükre sem.
A döntésed talán befolyásolja, hogy a Törő gázautó résztvevője KUPON programunknak.
Üdv: RN (gazzalmegyek.hu)
Avatar
roczei
 
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2011.05.21. 16:34

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: doby » 2012.02.23. 09:11

BRC gazrendszerű autóm ment hol nem, de mikor ment akkor is elég vékony ideig.
Kaposvári gázosok nem értenek hozzá és nem is tudtak ajánlani senkit.
Szappanosnál érdeklődtem ő sem, pedig ott vigyorog a brc logója a honlapján.
Aztán végül is a Br.Car kft 2085 Pilisvörösváron megcsinálta kb. 2 perc alatt.
Csak ajánlani tudom!
doby
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011.07.18. 09:13

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: doby » 2012.02.23. 09:24

van Kaposváron egy Horváth autógáz nevű akárki.
2x beszéltem vele egyszer a dt autógázról lett volna kérdésem.
a válasz kapásból:
az szar vigyem máshová.
másodszor a lancia kapcsán kaptam egy számot, hát megint ő volt.
azért kíváncsiságból megkérdeztem csak műszakihoz kellett volna egy vizsgálat válaszában nem csalódtam:
96 os autóban nem lehet normális gázszett, ne is vigyem soha nem kap műszakit.

igazi jó üzletember így ismeretlenül is.
pedig egy elégedett ügyfél vihet még öt kuncsaftot, de egy elégedetlen elvihet ötvenet.

Törő autógázt viszont ajánlom.
doby
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011.07.18. 09:13

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: hgas » 2012.02.24. 10:02

T ,,doby'' a valami Horváth autogáz-hoz lenne hozzáfűzni valóm.A telefon beszélgetéskor én azt mondtam van ár érték arányban eltérő gázszett van jó és jobb!! Hisz az ön autoja is működik. Autos pl. Trabant is Merci is auto. Mindkettővel lehet autózni csak más körülmények között!! Mi a Dt gázzal nem szerelünk és azért ajánlottam a Törő urat! Minden szettnek van szerintem gyenge pontja! Az hogy ön igy fejezte ki hogy ,,szar'' az az ön szókincse mert azt én nem mondtam és nem mondhatom!! T Uram ha valamit nem jól értelmezett elnézést kérek, a továbbiakban állok rendelkezésére!! Tisztelettel H.István
hgas
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012.02.24. 08:48

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Zsolti71 » 2012.03.12. 19:34

Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat, azóta 1 újabb szerviztől (Major-autó szervíz akikhez a kaposvári Fiat márka kereskedés és szervíz tartozik és Jután van műhelyük) is kaptam árajánlatot (nagyjából ugyanannyi mint a Tőrőnél LandivalRenzoval szerelve), ők viszont csak a LandiRenzo-ra esküsznek, 1 kicsit fikázták a Tőrő féle szervízt és az általuk favorizált AC-t. A műhelyük és a felszereltségük (elvégre Fiat márka szerviz) sokkal jobban néz ki mint a Tőrő féle (de ettől még nem biztos , hogy jobbak is). Engedélyük van, valami hálózatnak is a tagjai (autocheckcenter) és vizsgázatnak szgk.-t, kis tgk.-t is helyben stb., viszont nincsenek fenn az itteni listán (most a kuponos "sexet" hagyjuk is, az csak kuncsaft csalogatás aki hosszútávon jól dolgozik annak talán nincs szüksége ilyen akcióra).
Kérdésem, hogy valaki a Major-autó szervízről tud-e valamit, illetve mi a helyzet az itteni listán nem szereplő szervizekkel ?
Ui.:
Ja Kaposváron van 1 Ford Focus kombi a szinház melletti parknál szokott parkolni, vele szeretnék még beszélni (Tőrő gázos a matricája van), ha itt van kérem jelentkezzen, vagy egyszer megvárom.
Zsolti71
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2011.07.05. 10:49

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: pavlovkutyaja » 2012.03.25. 19:35

Kedves Fórumozók!

Tudnátok nekem jó gázos műhelyt ajánlani Szombathely - Körmend - Zalaegerszeg (esetleg Vasvár) környékén? Az oldalon a műhelyek listájában sajnos csak 3 műhely van a környéken, abból kettő Skoda márkaszerviz.
Válaszotokat köszönöm.

üdvözlettel
pavlovkutyaja
 
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2012.03.21. 17:00
Tartózkodási hely: Körmend

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: nzx007 » 2012.03.29. 17:02

Sziasztok!
Úgy gondoltam írok pár sort az 1 hete átalakitott autómról és a tapasztalatokról.Nekem is nagyon jó volt ,hogy informálódhattam.
Akkor neki is kezdek lelkesen :-D
Az autóm egy 2005-ös gyártású Opel Astra G 1.6 Twinport,71000 Km-rel.
Én is mint minden "normális" ember több beszerelő cégtől kértem árajánlatot.Nagy szórást nem tapasztaltam,ha valamelyik olcsóbbnak is tűnt biztos nem volt benne minden(töltőcsonk a tanksapkánál.pótkerék tartály stb)
Mivel itt lakom Dunakeszin,így a MEDIC-Car kft-t választottam.
Nagyon korrekt árajánlatot kaptam tőlük mindennel együtt 218.000Ft.Ez 1 LOVATO ESSY FAST szettre
vonatozott.Ajánlották még a felsőkenő beépitését FlaschLube rendszer ami 24.000Ft.
Egy bibi volt,a majd 1 hónapos előjegyzés.El is fogadtam és vártam.Jött is a csoda,ugyanis rámcsörögtek van szabad hely mehetek.Mentem is,reggel 8 órára és délután 5-kor már vissza is kaptam az autómat.
Korrekt ügyintézés,papirok rendben,rövid de lényegre törő használati útmutató+rendszer kapcsolási próba.Felső kenőt nem kértem mert több beszerelő műhelytől visszajött ,hogy nem szükséges.Ezt erősitette meg nagyon kedves barátom aki opel márkaszervizes,tehát ismeri az autót.
A vége 233.000 lett mert én még gyertyákat is cseréltettem ugyanis a gyári volt még benne.Bosch LPG-s gyertyaszettett kaptam,papir szerint.
Az ügyintézés kiváló kedvesek habár pörögnek de nem ráznak le.Ja! KÁRTYÁVAL IS LEHET FIZETNI!!!
Autószerelő multamból adódóan átvizsgáltam a beszerelést.Teljesen rendben van.Nincsenek logó vezetékek minden alkatrész rögzitve szigetelve.Jött az autó próbája.
Először kicsit megilyedtem mert billegett az alapjárat és lyukat hagyott a kocsi a gyorsításnál.
Ezek a tünetek el is múltak 50km megtétele után,talán még a lyuk néha mintha lenne de ez az én heppem már.Nem mentem még sokat (300 km) volt benne város autópálya autóút.Semmi negativum .
A rendszer hamar vált mert ugye benzinről indul és teszi a dolgát.Nem vagyok egy lassu gyerek így a fogyasztás csöppet tán magas 7,5 gázból de benzinből is 6,4 volt.Ezt még lehet lejjebb vinni szerintem.
Pl:autópálya nem 140-150 és a város sem 70-90 között biztos segít. :-D
Egy szónak is száz a vége nekem bejött a dolog.Kényelmes nem büdös még mögöttem sem(gyerek jött mögöttem és ö mondta).
NO ÉS OCCO A NYÁL!!!!
A beszerelési ár kicsit még mindig magas de kb 20000Km és már szeren vagy.
Még 1 infó!
A forgalmit cseréli az önkormi mert már nem irhatja be a megjegyzésbe hanem az üzemanyag rublikánál kell feltüntetni a kettős üzemet.Na ez a lehuzás 6000Ft állambácsié a semmire.
Bárkinek kérdése van szivesen válaszolok amire tudok.
Üdv nektek gázosok !
N.Z.
nzx007
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012.03.29. 16:13

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: pavlovkutyaja » 2012.03.29. 18:51

nzx007 írta:Sziasztok!
Úgy gondoltam írok pár sort az 1 hete átalakitott autómról és a tapasztalatokról.Nekem is nagyon jó volt ,hogy informálódhattam.
Akkor neki is kezdek lelkesen :-D
Az autóm egy 2005-ös gyártású Opel Astra G 1.6 Twinport,71000 Km-rel.
Én is mint minden "normális" ember több beszerelő cégtől kértem árajánlatot.Nagy szórást nem tapasztaltam,ha valamelyik olcsóbbnak is tűnt biztos nem volt benne minden(töltőcsonk a tanksapkánál.pótkerék tartály stb)
Mivel itt lakom Dunakeszin,így a MEDIC-Car kft-t választottam.
Nagyon korrekt árajánlatot kaptam tőlük mindennel együtt 218.000Ft.Ez 1 LOVATO ESSY FAST szettre
vonatozott.Ajánlották még a felsőkenő beépitését FlaschLube rendszer ami 24.000Ft.
Egy bibi volt,a majd 1 hónapos előjegyzés.El is fogadtam és vártam.Jött is a csoda,ugyanis rámcsörögtek van szabad hely mehetek.Mentem is,reggel 8 órára és délután 5-kor már vissza is kaptam az autómat.
Korrekt ügyintézés,papirok rendben,rövid de lényegre törő használati útmutató+rendszer kapcsolási próba.Felső kenőt nem kértem mert több beszerelő műhelytől visszajött ,hogy nem szükséges.Ezt erősitette meg nagyon kedves barátom aki opel márkaszervizes,tehát ismeri az autót.
A vége 233.000 lett mert én még gyertyákat is cseréltettem ugyanis a gyári volt még benne.Bosch LPG-s gyertyaszettett kaptam,papir szerint.
Az ügyintézés kiváló kedvesek habár pörögnek de nem ráznak le.Ja! KÁRTYÁVAL IS LEHET FIZETNI!!!
Autószerelő multamból adódóan átvizsgáltam a beszerelést.Teljesen rendben van.Nincsenek logó vezetékek minden alkatrész rögzitve szigetelve.Jött az autó próbája.
Először kicsit megilyedtem mert billegett az alapjárat és lyukat hagyott a kocsi a gyorsításnál.
Ezek a tünetek el is múltak 50km megtétele után,talán még a lyuk néha mintha lenne de ez az én heppem már.Nem mentem még sokat (300 km) volt benne város autópálya autóút.Semmi negativum .
A rendszer hamar vált mert ugye benzinről indul és teszi a dolgát.Nem vagyok egy lassu gyerek így a fogyasztás csöppet tán magas 7,5 gázból de benzinből is 6,4 volt.Ezt még lehet lejjebb vinni szerintem.
Pl:autópálya nem 140-150 és a város sem 70-90 között biztos segít. :-D
Egy szónak is száz a vége nekem bejött a dolog.Kényelmes nem büdös még mögöttem sem(gyerek jött mögöttem és ö mondta).
NO ÉS OCCO A NYÁL!!!!
A beszerelési ár kicsit még mindig magas de kb 20000Km és már szeren vagy.
Még 1 infó!
A forgalmit cseréli az önkormi mert már nem irhatja be a megjegyzésbe hanem az üzemanyag rublikánál kell feltüntetni a kettős üzemet.Na ez a lehuzás 6000Ft állambácsié a semmire.
Bárkinek kérdése van szivesen válaszolok amire tudok.
Üdv nektek gázosok !
N.Z.


Tisztelt nzx007!

Te vagy az én emberem, remélem tudsz tanácsot és infót adni néhány kérdésben! Én is hasonló autót szeretnék átépíttetni, csak 1.4-eset!
Egyik dolog, ami engem nagyon érdekelne, hogy milyen és mekkora tartállyal szerelték a kocsit? Vagy volna infód arról, hogy G Astrába mekkora pótkeréktartályt lehet beleszuszakolni? Mert megvallom őszintén a benzinnel elérhető 700-750 km-es hatótávot nem szívesen adj fel az ember fia.
A másik kérdésem a szintjelzővel volna kapcsolatos, mennyire mutatja a szintet pontosan. Bár te még keveset mentél vele...
És persze a felsőkenő... A sok ajánlat közül csak egy helyen ajánlották, de itt a Medi-carnál egyenesen nélkülözhetetlennek nevezték. Erről érdekelne az igazság, de nagyon-nagyon... De ezt gyakorlatilag minden fórum hozzászólásomban leírtam...

üdvözlettel
pavlovkutyaja
 
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2012.03.21. 17:00
Tartózkodási hely: Körmend

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: nzx007 » 2012.03.29. 23:26

Szia!
Gyors válaszok mert fáradok :-D
Szóval potos tartály 2 féle van astrába 46 és 54 literes azt hiszem a nagyobb de akkor nem tudod a pótkerék fölötti lemezt rárakni.
Elmondják ők is de tény ,hogy a szintjelző ugymond "tájékoztató jellegű adatot szolgáltat".Nincs benne hullámtörö stb ezért erősebb féknél ill gáznál ha már csak félig van kileng és ugrál is a led visszajelző.
az uccso az piros(én még nem láttam :-)) nem is fogom de elvileg sipol ha vége és kapcsol benyára.
Medinél nekem is nyomtál a FlaschLube dumát ha nem kéred nem teszik.
A barátom az Opel egyik márkaszervizében dolgozott hosszú éveket ,mai napig ő szervizeli az autómat.
Az ő szavára adok a többi árajánlatos beszerelő megerősitett abban ,hogy nem szükséges a felsőkenő.
Nem árt de nem szükséges.
A barátom és jómagam is azon a véleményen vagyok,hogy néha meg kell itatni benyával.
Ennek két oka van.Az elített magasabb és szárazabb égés miatt és azért is ,hogy a gyári injektor sor ne "lustuljon el".Ez utobbi nem vicc.
Ehhez meg nem kell más mint úgy 3 tank gáz után egy kicsit ugy 50-100 km menni benyával.
ha ez nem fér bele valakinek az már az ultragagyizás TÉNYLEG!
A tankolási ciklus szerintem elfogadható nézve azt hogy nekem kb 300km-re 23 ligyo ment bele.
Ja!A tartályt csak 80%-ra tudod tölteni mert ez az előirás.
Szerintem ugy 400-450 km egy tank.most már az országban elég sok helyen van kút.De ha sokat vidékezel a valóban macerás kicsit és hát a gázkut kiszolgálás is lassabb folyamat mert ugye ott nincs önki.
No röviden :-D
Ha még valami eszedbe jutott és tudok rá választ akkor szivesen.Vannak képeim is a beszerlésről de még nem töltöttem fel.
Üdv
NZX
nzx007
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012.03.29. 16:13

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Csabi88 » 2012.03.31. 18:19

doby írta:van Kaposváron egy Horváth autógáz nevű akárki.
2x beszéltem vele egyszer a dt autógázról lett volna kérdésem.
a válasz kapásból:
az szar vigyem máshová.
másodszor a lancia kapcsán kaptam egy számot, hát megint ő volt.
azért kíváncsiságból megkérdeztem csak műszakihoz kellett volna egy vizsgálat válaszában nem csalódtam:
96 os autóban nem lehet normális gázszett, ne is vigyem soha nem kap műszakit.

igazi jó üzletember így ismeretlenül is.
pedig egy elégedett ügyfél vihet még öt kuncsaftot, de egy elégedetlen elvihet ötvenet.

Törő autógázt viszont ajánlom.


3 napja alakította át a V8 as 745 ös BMW-.t a "Horváth autógáz akárki" véleményem szerint a szervízvezető teljes szakértelemmel és korrektséggel áll a munkájához a megkérdezett kb 10 szervíz közül a legjobb árat és beszerelési időt kaptam tőle bátran ajánlhatom úgyhogy megcáfolom a doby hozzászóló véleményezését.
További Kellemes Gázautózást mindenkinek.
Csabi88
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012.03.31. 17:32

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Bencur01 » 2012.04.17. 13:03

Sziasztok!
Tegnap megtörtént az én autóm elgázosítása is végre...
Ford Galaxy '99 2,8 VR6.
Beültem, kipróbáltam: jól megy, mint eddig, és semmit sem veszek észre! Olyan, mint benzinnel. Azért ez jelen esetben jó hír:) Gyorsan vált, fogyasztást mérni még van vagy 2ekm-em. Majd az első ellenőrző szerviz után fogom tudni pontosabban.
STAG 300 ment bele 260e forintért...

Brcar csinálta Pilisvörösváron, és nagyon tudom Őket ajánlani. A tulaj nagyon barátságos, a srácok pedig szépen dolgoznak sztem. Eddig hiba sem volt, és készségesen válaszoltak a kérdéseimre:D

Majd még jelentkezem!
Bencur01
 
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2012.01.30. 15:43

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: Josi01 » 2012.04.22. 20:28

pavlovkutyaja írta:Kedves Fórumozók!

Tudnátok nekem jó gázos műhelyt ajánlani Szombathely - Körmend - Zalaegerszeg (esetleg Vasvár) környékén? Az oldalon a műhelyek listájában sajnos csak 3 műhely van a környéken, abból kettő Skoda márkaszerviz.
Válaszotokat köszönöm.

üdvözlettel


Milyen kocsit szeretnél átalakíttatni?
Én szombathelyi vagyok, körülnéztem a környéken és végül Pécsen szerelték a gázszettet. (LandiRenzo Omegas)
Én Landi szettet akartam mindenképp, így érdeklődtem Zalaegerszegen, Szombathelyen, Győrben is.
Mindenhol többe került volna. Vagy nem volt sorozatengedély, vagy 2 napra vállalták volna, vagy mindkettő.
Szóba jött még Dunakeszi, de ott meg 1 hónapot kellett volna várni.
Egyébként az átalakított kocsi egy Renault Megane 1.4 16v 2000. évi.
Josi01
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:11

Re: Átalakító és szerviz műhelyek

HozzászólásSzerző: pavlovkutyaja » 2012.04.23. 14:50

Josi01 írta:

Milyen kocsit szeretnél átalakíttatni?
Én szombathelyi vagyok, körülnéztem a környéken és végül Pécsen szerelték a gázszettet. (LandiRenzo Omegas)
Én Landi szettet akartam mindenképp, így érdeklődtem Zalaegerszegen, Szombathelyen, Győrben is.
Mindenhol többe került volna. Vagy nem volt sorozatengedély, vagy 2 napra vállalták volna, vagy mindkettő.
Szóba jött még Dunakeszi, de ott meg 1 hónapot kellett volna várni.
Egyébként az átalakított kocsi egy Renault Megane 1.4 16v 2000. évi.



Haló Josi01!

Sajna nem találtam megfelelő műhelyt (egyébként 1.4 G Astráról van szó), Vasban-Zalában. Vagy nem volt sorozatengeély és horror volt az árajánlat, vagy nem is válaszoltak a levelemre. Úgyhogy maradt Bp. és környéke. Mondjuk nekem mázli, mert ősök itt laknak, kiveszek egy szabit és lerendezem a dolgot.
Bp. környékén két helyet is megnéztem; Medi-car (Dunakeszi) és Autolux (Vecsés).
Mindkét helyen segítőkészek voltak, árban nagyon egyformák, Lovato rendszereket ajánlanak, felső kenővel, 59 (630x270 mm) literes tartállyal megáll a dolog 260 alatt.
Végül Dunakeszi mellett döntöttem, mert ott 3 év garanciát adnak és egy nap alatt beszerelik. Májusban, a pünkösdi hétvégén viszem az autót. Alig várom már!

üdvözlettel
pavlovkutyaja
 
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2012.03.21. 17:00
Tartózkodási hely: Körmend

Következő

Vissza: Vélemények

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég